Motormeuk


Nieuws: Helaas: Michael van der Mark niet in actie tijdens de TT

Helaas komt het er toch niet van: Michael van der Mark komt niet in actie tijdens de TT Assen als vervanger van de geblesseerde Tsjechische coureur Karel Abraham.

Hij kondigde het nieuws zelf aan op Twitter:


Delen

9 Reacties

Door s100spit op dinsdag 23 juni 2015 om 12:43

Gebruikers afbeelding van s100spit
Moet ik het maar doen dan. :] Stelletje angsthazen.

Door twonha op dinsdag 23 juni 2015 om 14:21

Gebruikers afbeelding van twonha
Honda en Ten Kate waren akkoord, maar 'team decision' dus toch niet? Met andere woorden, AB Cardion ging niet akkoord? Jammer!

Door ventje op dinsdag 23 juni 2015 om 15:00

Gebruikers afbeelding van ventje
citaat: twonha schreef op dinsdag 23 juni 2015 14:21:

Honda en Ten Kate waren akkoord, maar 'team decision' dus toch niet? Met andere woorden, AB Cardion ging niet akkoord? Jammer!

ik las ergens dat als Michael zou crashen, wie er dan voor de kosten moest opdraaien. Dat was niet duidelijk.
Als Honda slim is: Honda! Marketingstunt van jewelste.

Door Falierke op dinsdag 23 juni 2015 om 15:00

Gebruikers afbeelding van Falierke
Van der Mark kwam er echter niet uit met het team van de Tsjech, AB Motoracing. De tijdelijke samenwerking ketste af op de vraag wie de mogelijke schade zou betalen aan de motor. ''Jammer, maar het is helaas niet anders'', zei de Rotterdammer tegen RTV Drenthe. ''Het was een mooi plan. Volgende keer dan maar.''

Valt ook niet mee een verzekeringetje voor een gp fiets regelen :)

Door Kawasaki-Peter op dinsdag 23 juni 2015 om 15:00

-O- Nou da's lekker dan, ik had nog zo gehoopt op een herhaling van de Super Bikes :N

Door magnamannetje op dinsdag 23 juni 2015 om 23:05

Gebruikers afbeelding van magnamannetje
Waar haalt Abraham de mosterd dan als hij op zn giegel gaat :? :?

Door Freez op woensdag 24 juni 2015 om 12:00

Gebruikers afbeelding van Freez
citaat: Falierke schreef op dinsdag 23 juni 2015 15:00:

Van der Mark kwam er echter niet uit met het team van de Tsjech, AB Motoracing. De tijdelijke samenwerking ketste af op de vraag wie de mogelijke schade zou betalen aan de motor. ''Jammer, maar het is helaas niet anders'', zei de Rotterdammer tegen RTV Drenthe. ''Het was een mooi plan. Volgende keer dan maar.''

Valt ook niet mee een verzekeringetje voor een gp fiets regelen :)

Ik kan me ook wel voorstellen dat een toch wel noodlijdend team er niet op zit te wachten dat je een fiets dubbelgevouwen terugkrijgt na zo'n weekend met alleen een "en nog bedankt hè". En voor je dan wat hebt geregeld.

Reactie gewijzigd door Freez op woensdag 24 juni 2015 om 12:01