Motormeuk


Nieuws: Ride 2: motorrijden vanaf de bank

We moeten er toch aan gaan geloven, de zomer is afgelopen en dat betekent maar een ding: koning winter staat voor de deur. Omdat niet elke motorrijder op zijn tweewieler de kou ten strijde trekt, is er toch een manier om tijdens de gure wintermaanden de passie voor motoren te voeden. Niet op het zadel, niet vanuit de verwarmde garage, maar in alle rust vanaf de bank. De Italiaanse ontwikkelaar Milestone lanceert namelijk de game Ride 2, voor de motorrijder een waar walhalla van digitale tweewielers.

http://www.motormeuk.nl/download_file/6296/47e873aacc147838f865beccc4acefd4/medium

De grootste innovatie van de game Ride 2 is de relatie tussen mens en machine. De game biedt namelijk meer dan 200 motoren van gerenommeerde merken, die je allemaal op kan sparen in je eigen digitale garage. Van een Aprilia RS125 uit 1998, tot een Kawasaki Ninja H2R uit 2015, alles staat tot je beschikking. Pas je motor naar keuze aan met een van de 1200 onderdelen. Als alles naar wens is, kan je het zadel van je digitale stalen ros bestijgen om zo één van de 30 verschillende circuits te verkennen in de 12 verschillende spelmodi. Omdat de techniek van het motorrijden niet ophoudt bij de tweewieler, heeft Milestone de game ook voorzien van meer dan 600 kledingstukken om zo jouw ultieme rijder aan te kleden. Ook hier geldt dat er enkel gebruik wordt gemaakt van gelicenseerde kledij. Denk hierbij aan Rev'it, Alpinestars, Nolan, AGV, X-lite, Suomy, Shoei en nog veel meer.
Wees de ultieme coureur en word kampioen, de uitgebalanceerde online racemodi zorgt er namelijk voor dat je altijd op de top van je kunnen zal racen. De nieuwe sociale functies zorgen ervoor dat je altijd en overal met je vrienden kan racen.

http://www.motormeuk.nl/download_file/6300/e56a2fec24ad7e55b3365e9bf5b7687f/medium

Ride 2 verschijnt 7 oktober 2016 op de Xbox One, PS4 en de PC. Pre-order de game en ontvang gratis de Suzuki Hayabusa 2016, Aprilia Tuono V4 Factory 2015 en 10 helmen ingame.

Voor meer informatie, check de website van Ride 2!


Delen

9 Reacties

Door Maikel64 op dinsdag 04 oktober 2016 om 22:04

Gebruikers afbeelding van Maikel64
Als het goed is heb ik 'm morgen. Ben benieuwd!

Door smoky op woensdag 05 oktober 2016 om 05:20

Gebruikers afbeelding van smoky
Als hij net zo goed is als deel 1 laat ik hem maar liggen :X

Door Sorage op woensdag 05 oktober 2016 om 08:55

Gebruikers afbeelding van Sorage
deel 1 vonnik niet mis, eindelijk nog eens een motorgame die meekon op het niveau van tourist trophy ( nog steeds DE beste moto game )
wat me mateloos stoort is dat IPV een nieuwe download /exp pack van ride 1 gewoon een hele nieuwe creeren is gewoon ruk!
als ze nu gewoon een update deden van ride 1 met nieuwe tracks en nieuwe motoren ..dan zou het best fijn zijn, maar ze hebben de ride 1 gewoon uitgebracht en NIETS meer aan verbeterd.

maar het blijft zo'n fun om met een fiets dikke zwarte strepen te trekken als je de bocht uitkomt net dansend op het lijntje van grip :) zeker in 2p modus ffe je buddy binnendoor bezoeken om dan te vertrekken met een dikke streep en wheelie :D masterlijk!

Door Maikel64 op woensdag 05 oktober 2016 om 09:29

Gebruikers afbeelding van Maikel64
citaat: smoky schreef op woensdag 05 oktober 2016 05:20:

Als hij net zo goed is als deel 1 laat ik hem maar liggen :X


Toch jammer dat zeer veel mensen het 1e deel afzeiken. Tuurlijk zitten er genoeg bugs in en zijn de graphics slechts last-gen waardig, maar over het algemeen is er gewoon dikke lol mee te beleven.

Van bijvoorbeeld een Turn10 (Forza motorsport) verwacht ik kwaliteit, van Milestone verwacht ik een game die mij vermaakt.
Zo simpel is het voor mij.

Door OmedaveMT op woensdag 05 oktober 2016 om 11:33

Gebruikers afbeelding van OmedaveMT
Eens Maikel, zat bugs, maar geen enkel die de gameplay beïnvloed, dus wat dat aangaat prima.
Denk dat heleboel mensen echt ontzettend slecht waren in Ride, is daarom al gauw lastig een spel leuk te vinden. Inderdaad is het ook niet exact een next-gen game. Then again, de focus lag op de gameplay, niet op het grafische plaatje.
Ik heb Ride1 bijna 100% uitgespeeld, ben benieuwd wat je van Ride2 gaat vinden.

Reactie gewijzigd door OmedaveMT op woensdag 05 oktober 2016 om 11:33


Door steveman op woensdag 05 oktober 2016 om 12:33

Gebruikers afbeelding van steveman
Hoe vergelijkt Ride(2) zich nou met een VR46 the game qua besturing ?

Door Motormeuk op woensdag 05 oktober 2016 om 23:38

citaat: steveman schreef op woensdag 05 oktober 2016 12:33:

Hoe vergelijkt Ride(2) zich nou met een VR46 the game qua besturing ?

Beiden zijn van de uitgever Milestone, verwacht dus dezelfde engine en wellicht dezelfde handling. MXGP2 is ook van Milestone, dus de gameplay op de ´ranch´ zal daar hetzelfde zijn als in MXPG2.

Valentino Rossi: The Game is, in tegenstelling tot Ride 2, overigens getest door Joram, de review lees je hier!

Door Motormeuk op donderdag 06 oktober 2016 om 00:04

citaat: Maikel64 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 22:04:

Als het goed is heb ik 'm morgen. Ben benieuwd!

Laat even weten hoe het spel je bevalt!

Door RMND Motorstek profiel op maandag 10 oktober 2016 om 22:53

Gebruikers afbeelding van RMND
ik heb hem en hij bevalt erg goed!
bij yourgamezone is hij maar €40,- en ze leveren hem de volgende dag!!