Motormeuk


6 Reacties

Door RommelD op maandag 08 januari 2018 om 15:43

Ik heb mijn F4 1000 S uit 2006 vorig jaar verkocht, maar als ik dit filmpje zie wil ik er eigenlijk weer 1 kopen!

Door Napalm op maandag 08 januari 2018 om 19:14

idem hier. Heb jaren op een 910R gereden. Maar in 2016 heb ik het niet aangedurfd om opnieuw een motor bij ze te kopen. Het is een KTM Superduke 1290 GT geworden. Mede omdat er bijna geen vernieuwing in de 4-cyl Brutales zit. En wie weet hoe lang de fabriek nog bestaat. Maar mooi zijn ze nog steeds.

Door OmedaveMT op maandag 08 januari 2018 om 22:34

Gebruikers afbeelding van OmedaveMT
'We do things that excite us, not the things that fit in an Excel sheet'.
Ironisch is dat het structurele probleem in het voortbestaan van het merk wel in een Excel sheet past.

Door joebiker Motorstek profiel op dinsdag 09 januari 2018 om 14:42

Ik heb een....
Mv Agusta Brutale S,
model 2004,
En je voelt gewoon de Italiaanse Passie,
De Liefde van de ontwerper Massimo Tamburini,
Dat zie je in elk detail terug,
Die diepe affectie van de man voor motoren,
Zeker in de F4’s en Brutale’s,
Het is een beeldhouwer, die alles tot in perfectie wist te maken.

Dit is echt geen alledaagse japaner of europeaan,

Het is een Mv Agusta!

Mooi filmpje!

Door steveman op dinsdag 09 januari 2018 om 15:57

Gebruikers afbeelding van steveman
Moet gelijk denken aan een filmpje van Motorcyclist Magazine onlangs... woon-werkritje, valt het schakelpedaal er bijna af.

https://www.youtube.com/watch?v=92KoPng0JI8&t=826s

moet bekennen dat mijn triple ook wat knulligheden kende na aflevering

Prachtige motoren verder natuurlijk :Y

Door susannelson op dinsdag 16 januari 2018 om 08:22

problem strukturalny dotyczący przetrwania marki mieści się w arkuszu Excel.To rzeźbiarz, który wiedział, jak zrobić wszystko idealnie.

* gmail sign in




© 2007-2018 Motormeuk - Powered by Motor-Forum.nl - Hosting by True - Served by Webserver 3

Cookies?Motormeuk maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.