Motormeuk


Nieuws: Politie schiet bij aanhouding motordieven

ECHT - De politie heeft zondagmiddag bij de aanhouding van twee vermeende motordieven bij de afrit Maasbracht van de A73 een waarschuwingsschot gelost.

Dat maakte de politie bekend.
Dat gebeurde nadat de twee opzittenden van de motor bij de afrit ten val waren gekomen tijdens een achtervolging door de politie. Beide mannen zetten het op een lopen, maar het schot van de politie bracht hen op andere gedachten.
De motorrijders vielen toen hun motor en de politieauto elkaar raakten tijdens de achtervolging. Ze liepen schaafwonden op. Beide mannen zijn in hechtenis genomen.
Delen

15 Reacties

Door Martin vd V op zondag 30 september 2012 om 20:36

Waarschuwingsschot door het hoofd *O*

Door CBoogh op maandag 01 oktober 2012 om 09:35

Gebruikers afbeelding van CBoogh
ze hadden ze kapot moeten schieten :Y O-)

Door cardan op maandag 01 oktober 2012 om 10:38

Gebruikers afbeelding van cardan
Het doel heiligt de middelen....

Door David_ZZR Motorstek profiel op maandag 01 oktober 2012 om 14:14

Gebruikers afbeelding van David_ZZR
Mooie actie van de politie!

Door Geerd Motorstek profiel op maandag 01 oktober 2012 om 14:39

En vandaag zitten de agenten vast, tot nader onderzoek van het schot.

Door remotesunset Motorstek profiel op maandag 01 oktober 2012 om 15:13

Gebruikers afbeelding van remotesunset
Zouden die motordieven nu ook kauwgum moeten schrapen tot ze de motorfiets die nu economisch total loss is hebben afbetaald?
of zou dat inhumane zijn?

Heb het idee dat mij dat persoonlijk een beter rechtsgevoel geeft dan dat ik weet dat de oelewapper die mijn motor stal, 3 maanden de cel in moest ... wow! daar zal die nog lang last van hebben.

( krijgen ze het gevoel dat ze ervoor gewerkt hebben net zoals ik, hoewel 6 maanden zandbak misschien wat overdreven is ;) )

Door TheMauster Motorstek profiel op maandag 01 oktober 2012 om 15:27

Gebruikers afbeelding van TheMauster
een verhaal wat begint met ECHT geloof ik nie
:P

Door bobcat Motorstek profiel op maandag 01 oktober 2012 om 17:21

Gebruikers afbeelding van bobcat
een waarschuwingsschot :+ hij miste gewoon *D

die 2 mogen voor straf elke mf motor wassen
en als ze klaar zijn op nieuw beginnen

Door Dirty-Danny Motorstek profiel op maandag 01 oktober 2012 om 18:09

Gebruikers afbeelding van Dirty-Danny
citaat: bobcat schreef op maandag 01 oktober 2012 17:21:

een waarschuwingsschot :+ hij miste gewoon *D

die 2 mogen voor straf elke mf motor wassen
en als ze klaar zijn op nieuw beginnen


Ten eerste dat soort figuren horen door een rietje te eten, of terminaal ziek te zijn.
Ten 2de vind het zelf veel te leuk om mn motor te wassen.

Door Leejoow Motorstek profiel op woensdag 03 oktober 2012 om 16:31

Gebruikers afbeelding van Leejoow